Advertisement

דנה ויס דודי אמסלם : סקירת עיתונות: נוני מוזס מכין קבלת פנים לג'ף בזוס, "האיש ... / דמיינו מה היה קורה אם עיתונאי ימני היה מדבר ככה על הבן של לפיד או גנץ.

דנה ויס דודי אמסלם : סקירת עיתונות: נוני מוזס מכין קבלת פנים לג'ף בזוס, "האיש ... / דמיינו מה היה קורה אם עיתונאי ימני היה מדבר ככה על הבן של לפיד או גנץ.. על אותה מילה קפצת בחמת זעם על דודי אמסלם. יור הוועדה ביקש ממשרד האוצר להגיע לנוסחה לסנקציות עד יום שלישי. אני רוצה שהממשלה הזאת תכלה את בתדרוך לעיתונאים לאחר פגישתו עם נשיא ארהב דונלד טראמפ בבית הלבן, נתניהו סיפר כי מאז שהגיע לוושינגטון הוא מקיים שיחות טלפוניות עם יור הקואליציה דודי אמסלם. העיתונאית דנה וייס התנצלה היום (ראשון) לאחר שתועדה כשהיא מגדפת את יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, לפני המראת מטוס עם פמליית ראש הממשלה לוושינגטון. לא אמרתי דבר שפגע בה.

מיד לאחר פרסום התיעוד המביך געשה הרשת ואף נשמעו טענות זועמות על כך שוויס כינתה את יאיר נתניהו אוטיסט. אשת תקשורת ישראלית | ערוץ 2. אני רוצה שהממשלה הזאת תכלה את בתדרוך לעיתונאים לאחר פגישתו עם נשיא ארהב דונלד טראמפ בבית הלבן, נתניהו סיפר כי מאז שהגיע לוושינגטון הוא מקיים שיחות טלפוניות עם יור הקואליציה דודי אמסלם. המסכה הוסרה ושוב התברר ש'התקשורת האובייקטיבית' היא לא יותר מתעמולת שמאל. ויס היא המגישה הקבועה של.

Telecom News - האם "משגיחת הכשרות" על נתניהו פיברקה לעצמה ...
Telecom News - האם "משגיחת הכשרות" על נתניהו פיברקה לעצמה ... from www.telecomnews.co.il
בשנת 2002 החלה ויס בהגשת תחקירים וסדרות דוקומנטריות במסגרת שידורי ערוץ 2, בנושאים שונים: תודה על תרומתך לקמפיין הליכוד. ולא רק עם תגובתו המקוממת של העיתונאי הוותיק נאלצת ויס להתמודד בימים אלו אלא גם עם גל ביקורת. אתה לא ראוי להיות ראש ממשלה. דנה ויס, הפרשנית המדינית של חדשות 2, פירסמה היום ששדרן הרדיו גבי גזית הטריד אותה מינית בעבר, כשעבדו יחד באותה מערכת. אמש (שבת) המתינה כתבת חברת החדשות לעליית ראש הממשלה בנימין נתניהו, רעייתו שרה ובנו יאיר בהמשך, עם נחיתתה בוושינגטון, התנצלה ויס בחשבון הטוויטר שלה. תקרית מביכה למגישה דנה ויס: דנה ויס עושה בושות בחתימת הסכם השלום עם איחוד האמירויות.

חכ דודי אמסלם לא נבהל מהביקורת על השפה הבוטה שלו:

דנה ויס, הפרשנית המדינית של חדשות 2, פירסמה היום ששדרן הרדיו גבי גזית הטריד אותה מינית בעבר, כשעבדו יחד באותה מערכת. מיד לאחר פרסום התיעוד המביך געשה הרשת ואף נשמעו טענות זועמות על כך שוויס כינתה את יאיר נתניהו אוטיסט. על אותה מילה קפצת בחמת זעם על דודי אמסלם. גזית ניצל את הבמה בתוכנית היומית שלו ברדיו תל אביב כדי ''לנפנף את העניין ולהציג את זה כרכילות'', כפי שמכנה זאת ויס. ויס שטסה עם פמליית ראש הממשלה לוושינגטון, המתינה בשדה התעופה בן ויס צילמה את נתניהו יושב ברכב וממתין, וחיכתה לצלם אותו יוצא ועולה למטוס, אך אנשי פמליית ראש הממשלה מנעו זאת ממנה. גם ראש הממשלה נתניהו תקף את דבריה של ויס: דוִד (דוּדי) אמסלם (נולד ב־11 באוגוסט 1960) הוא שר הדיגיטל הלאומי וחבר הכנסת מטעם סיעת הליכוד. ההצעות עוררו ביקורת ונטען כלפיהן כי נועדו להגן על נתניהו. דנה ויס מתנשאת וגזענית קטנה וחצופה. אתה לא ראוי להיות ראש ממשלה. היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הודיע כי הוא מתנגד, גם מבחינת התוכן, וגם מבחינת העיתוי – זה לא נכון. הכתבת המדינית של החדשות 12 דנה ויס, גידפה את יאיר נתניהו במילות גנאי, בעקבות הגעתו למטוס ראש הממשלה היוצא לכנס אייפאק בארהב. מי עשה את זה יותר טוב?

חכ דודי אמסלם חשף הבוקר (ראשון) את שמה של עובדת הניקיון החרדית שהגישה תביעה נגד שרה נתניהו. האפס הזה • לאחר מכן התנצלה ויס בחשבון הטוויטר דרך אגב יאיר לפיד איפה אתה? תודה על תרומתך לקמפיין הליכוד. אתה לא ראוי להיות ראש ממשלה. בשנת 2002 החלה ויס בהגשת תחקירים וסדרות דוקומנטריות במסגרת שידורי ערוץ 2, בנושאים שונים:

סקירת עיתונות: נוני מוזס מכין קבלת פנים לג'ף בזוס, "האיש ...
סקירת עיתונות: נוני מוזס מכין קבלת פנים לג'ף בזוס, "האיש ... from cdn.the7eye.org.il
אני שמח שדנה ויס הוכיחה כמה אובייקטיבים ומקצועיים כל ״העיתונאים״ בערוץ התעמולה 12. ולא רק עם תגובתו המקוממת של העיתונאי הוותיק נאלצת ויס להתמודד בימים אלו אלא גם עם גל ביקורת. לא אמרתי דבר שפגע בה. דוִד (דוּדי) אמסלם (נולד ב־11 באוגוסט 1960) הוא שר הדיגיטל הלאומי וחבר הכנסת מטעם סיעת הליכוד. אמש (שבת) המתינה כתבת חברת החדשות לעליית ראש הממשלה בנימין נתניהו, רעייתו שרה ובנו יאיר בהמשך, עם נחיתתה בוושינגטון, התנצלה ויס בחשבון הטוויטר שלה. גם ראש הממשלה נתניהו תקף את דבריה של ויס: דנה ויס גידפה את יאיר נתניהו ולאחר מכן התנצלה, נתניהו הבן הגיב לה: בציוץ בטוויטר ציינה ויס כי גזית נהג לנשק אותה על הפה מבלי לבקש את אישורה.

בכירי מערכת המשפט יצאו היום (חמישי) נגד הצעת החוק של חבר הכנסת דודי אמסלם, לאסור המלצות משטרה בסיום חקירות.

אמש גם יור הקואליציה דודי אמסלם התרוצץ בכנסת ודילג בין הצדדים בניסיון להביא לפשרה. דנה וייס מערוץ 2 הגיעה לבית שלי לראיין אותי. העיתונאית דנה ויס תארח לשיחה אישית את הזוג הטלוויזיוני המרתק , אורלי וילנאי וגיא מרוז המנחים יחד תוכנית טלוויזיה. אז אולי לא נפרסם את שמו של שום אדם לעולם, שמא. נשמע את סיפורם ואולי אף נחשוף את סודם לזוגיות מאושרת. הנוסח המוסכם הזה קיבל תוקף של פסק דין, אולם כאן הסיפור מסתבך. תקרית מביכה למגישה דנה ויס: ולא רק עם תגובתו המקוממת של העיתונאי הוותיק נאלצת ויס להתמודד בימים אלו אלא גם עם גל ביקורת. אני שמח שדנה ויס הוכיחה כמה אובייקטיבים ומקצועיים כל ״העיתונאים״ בערוץ התעמולה 12. דנה ויס, הפרשנית המדינית של קשת 12, העלתה אמש (שבת) סרטון וידאו לחשבון הטוויטר שלה, בעת שהמתינה לעליית ראש הממשלה, רעייתו ובנו לטיסה לוושינגטון. בנאדם שרוצה לתבוע את ראש הממשלה אנחנו רוצים לדעת מי הוא אמסלם הסביר מדוע חשף את שמה: דנה ויס עושה בושות בחתימת הסכם השלום עם איחוד האמירויות. ויס פירסמה את הציוץ בעקבות דברים שאמר גזית ביום ראשון בתוכנית הרדיו שלו.

חכ דודי אמסלם חשף הבוקר (ראשון) את שמה של עובדת הניקיון החרדית שהגישה תביעה נגד שרה נתניהו. תודה על תרומתך לקמפיין הליכוד. הוועדה דנה בנושא הסנקציות הכספיות על מוסדות שלא יעמדו בייעדי הגיוס. אתה לא ראוי להיות ראש ממשלה. דנה ויס, הפרשנית המדינית של חדשות 2, פירסמה היום ששדרן הרדיו גבי גזית הטריד אותה מינית בעבר, כשעבדו יחד באותה מערכת.

Telecom News - חשיפה איך מתחמנים קריטריונים לפריסת סיבים ...
Telecom News - חשיפה איך מתחמנים קריטריונים לפריסת סיבים ... from sfilev2.f-static.com
דנה ויס, הפרשנית המדינית של חדשות 2, פירסמה היום ששדרן הרדיו גבי גזית הטריד אותה מינית בעבר, כשעבדו יחד באותה מערכת. דנה ויס מתנשאת וגזענית קטנה וחצופה. אתה לא ראוי להיות ראש ממשלה. דוִד (דוּדי) אמסלם (נולד ב־11 באוגוסט 1960) הוא שר הדיגיטל הלאומי וחבר הכנסת מטעם סיעת הליכוד. דנה ויס עושה בושות בחתימת הסכם השלום עם איחוד האמירויות. חכ דודי אמסלם חשף הבוקר (ראשון) את שמה של עובדת הניקיון החרדית שהגישה תביעה נגד שרה נתניהו. האפס הזה • לאחר מכן התנצלה ויס בחשבון הטוויטר דרך אגב יאיר לפיד איפה אתה? חדשות 12 והעיתונאית דנה וייס החליטו להגיש תביעת דיבה נגד בנו של ראש הממשלה נתניהו,יאיר נתניהו ונוספים על התבטאויות דיבתיות, מיזוגניות, אשר אף עולות עד כדי הטרדה מינית, שפורסמו בימים האחרונים בטוויטר על ידי דרך אגב יאיר לפיד איפה אתה?

בדרך כלל עד מדינה זה עבריין שנותנים לו צ'ופר רק כדי להעיד.

מיד לאחר פרסום התיעוד המביך געשה הרשת ואף נשמעו טענות זועמות על כך שוויס כינתה את יאיר נתניהו אוטיסט. לא התנצלתי כלפי גב' קליין, הצרתי על עוגמת הנפש צילום: במקביל, ראש הממשלה הבהיר מוושינגטון: דודי אמסלם vs מיקי לוי: הנוסח המוסכם הזה קיבל תוקף של פסק דין, אולם כאן הסיפור מסתבך. המסכה הוסרה ושוב התברר ש'התקשורת האובייקטיבית' היא לא יותר מתעמולת שמאל. גזית ניצל את הבמה בתוכנית היומית שלו ברדיו תל אביב כדי ''לנפנף את העניין ולהציג את זה כרכילות'', כפי שמכנה זאת ויס. חכ אמסלם תוקף את הכתבת המדינית של חדשות 12, הם שונאים את נתניהו בגלל אמסלם וביטן. אתה לא ראוי להיות ראש ממשלה. אני שמח שדנה ויס הוכיחה כמה אובייקטיבים ומקצועיים כל ״העיתונאים״ בערוץ התעמולה 12. אל תטיפי לנו מוסר, תשתי קצת מים. יאיר נתניהו הגיב לדברים וכתב בטוויטר: חכ דודי אמסלם חשף הבוקר (ראשון) את שמה של עובדת הניקיון החרדית שהגישה תביעה נגד שרה נתניהו.

ויס היא המגישה הקבועה של דנה ויס. רוני דניאל תקף את דנה ויס:

Posting Komentar

0 Komentar